Reklamační řád
Reklamační řád – Eribakery.cz
Tento reklamační řád stanovuje postup při reklamaci potravin a pekárenských výrobků zakoupených na Eribakery.cz. Reklamace potravin se řídí občanským zákoníkem, hygienickými předpisy a tímto dokumentem.
1. Charakter nabízeného zboží
Prodávající nabízí ručně vyráběné trvanlivé potraviny a řemeslné pekárenské produkty. Z důvodu ruční výroby mohou mít výrobky menší odchylky v tvaru, velikosti či barvě. Tyto rozdíly jsou přirozenou vlastností ruční výroby a nejsou vadou zboží.
2. Povinnost kupujícího při převzetí zásilky
Kupující je povinen překontrolovat zásilku ihned při převzetí od dopravce. Viditelné vady musí být nahlášeny nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží.
Za viditelné vady se považuje zejména:
- poškozený nebo protržený obal,
- zjevně deformovaný či rozlámaný výrobek,
- záměna výrobku,
- chybějící položka.
Reklamace viditelných vad nahlášená po 24 hodinách nemůže být z hygienických a právních důvodů uznána.
3. Jak reklamaci nahlásit
Reklamaci je možné uplatnit na e-mailu: info@eribakery.cz
Pro úspěšné posouzení reklamace je nutné doložit:
- číslo objednávky,
- popis vady,
- fotografii vadného výrobku,
- fotografii obalu a etikety,
- fotografii celé zásilky (pokud jde o chybějící položku).
4. Kdy může být reklamace zamítnuta
Reklamace nebude uznána, pokud:
- zboží nebylo skladováno dle doporučení uvedených na obalu,
- vadu způsobil kupující nebo třetí osoba manipulací po doručení,
- vady vznikly po uplynutí 24 hodin od převzetí zásilky,
- jde o přirozené vlastnosti ruční výroby (nerovnoměrný tvar, barva, povrch),
- došlo ke změně kvality v důsledku vlhkosti, tepla nebo jiného nesprávného uložení.
5. Zboží podléhající rychlé zkáze – zákonné výjimky
Kupující bere na vědomí, že podle § 1837 písm. d) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy u potravin podléhajících rychlé zkáze, případně u potravin, které byly po doručení otevřeny nebo hygienicky narušeny.
Zákazník proto nemůže nevyhovující potraviny vrátit jako „nepoužité“, ale může je reklamovat pouze v případě vady.
6. Vyřízení uznané reklamace
Pokud je reklamace oprávněná, může být vyřešena následujícími způsoby:
- zaslání nového zboží,
- vrácení kupní ceny,
- poskytnutí slevy na příští objednávku,
- jiným řešením dle dohody se zákazníkem.
7. Lhůty pro vyřízení reklamace
Reklamaci obvykle vyřizujeme do 3 pracovních dnů. V souladu se zákonem je maximální lhůta pro vyřízení 30 dní od doručení reklamace.
8. Kontaktní údaje pro reklamace
Eribakery.cz – Reklamace
E-mail: info@eribakery.cz
Telefon: +420 776 204 131
Výrobní provoz: Lesná 4, 908 51 Holíč, Slovensko
9. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od data zveřejnění na webu Eribakery.cz. Prodávající si vyhrazuje právo dokument kdykoliv aktualizovat.
_-_ko__pia.jpg)